fredag 29 augusti 2014

Brasilien 87 - Tidningarna

Nu när jag äntligen har hunnit gå igenom och se hur allt materialet från fotbolls-VM i Brasilien såg ut i förstaupplagorna av Dagens Nyheter, (som kom ut i Malmö) och i Sydsvenskan, så ser jag att  redigeringen sett annorlunda ut än de upplagor jag själv bara sett i PDF:erna på nätet.

Riktigt trevlig och snygg layout på många av reportagen måste jag säga och bra utnyttjande även av en del enstaka bilder.
Så här såg det ut för dem som inte sett det.

För er som läst den här bloggen under VM så har ni ju redan sett det mesta men det här bara en del av det materialet från tidningarna som jag alltså inte ens sett själv i tryckt form förrän jag kom till Sverige igen.

Ni andra som inte hängt med under VM alls kan bara klicka er in på VM-dagboken i VM-listan här till höger i bloggen.

1 kommentar:

Peter Holgersson sa...

Lysande! Bilderna visar atte det måste varit en stor upplevelse!