tisdag 31 mars 2015

Helsingborg



Nu börjar det bli dags att planera in en flygresa i slutet på den här veckan vilket alltid är lika trevligt.
Min tanke var att jag även skulle försöka få in en annan grej i den där resan men det känns nästan omöjligt när jag tänker efter, och för dyrt också när jag tittar närmare på det.

Jag kanske skjuter på just det där lite grann och nöjer mig med en destination.
Det där andra får jag göra en annan gång.

I förra veckan var jag ute tillsammans med min duktiga kontorskollega Ia Wadendal och gjorde ett reportage i Malmö.
Malmöjobbet kommer man inte kunna se på ett tag än, men här nedan kan man se ett annat jobb som vi gjorde under förra våren då vi producerade en guide om Helsingborg.

Åkte man tåg under Juni månad 2014 så kunde man se det reportaget i magasinet Kupé på sidan 73 och några sidor framåt. 
Åkte man inte tåg just då så kan man se det om man klickar HÄR och bläddrar fram till just sidan 73.




        

Inga kommentarer: