torsdag 25 september 2014

Harder Better Faster Stronger

Igår kväll öppnade garagedörrarna till Sportutställningen Harder Better Faster Stronger på Galleri Bon i Stockholm
Det blev en fin tillställning  det där och en bra tillströmning med folk.
Runt 400 pers bokade de av på sin lista och det var ju fint som bara den.
Själv hann jag inte ta några bilder när det var som mest folk i lokalen, men då var det fullt där inne.
En samling med mina sportbilder, en videoinstallation av Pilates och en samling använda sportstrumpor av stylisten Christopher Insulander blev en annorlunda men bra dynamik därinne i lokalen.
Bilderna här på bloggen är ju ingen vidare kvalité men så är de ju tagna med mobilen.
Nu sitter jag i Göteborg och om en stund styr jag bort till bokmässan med min gamle bildbyråkamrat Daniel Stiller.  Där skall vi hooka upp och lyssna på Anders Hanssons föredrag.
Det ser ut att bli en fin dag även idag.
Solen lyser.







Inga kommentarer: