onsdag 20 augusti 2014

Back in business

Det är dags att sparka igång den här bloggen igen efter en lång VM-resa i Brasilien och en lång semester på ovanpå det.

Min mästerskapsbaksmälla kickade aldrig in såsom den alltid brukar göra efter långa resor, men det beror nog på att jag bara var hemma och lämnade väskan efter Brasilien och drog på semester redan dagen efter.

För er som inte upplevt så är det en väldigt märklig känsla som kommer krypande efter ett stort mästerskap, man är tom, rastlös, trött, har ingen ork att göra något, allmänt utarbetad, och att komma ur ekorrhjulet med att som sker runtomkring och komma tillbaks in in vardagen tar sin lilla tid.
Nu gick det snabbt, jag kom in i semestern direkt.

På den här senaste semestermånaden har jag visserligen gjort ett kort jobb men min tanke var att ladda igång de fotografiska batterierna nu i Måndags.

Istället kickade maskineriet igång redan förra Torsdagen med en resa till Frankrike och ett kortare fotbollsreportage.
Så här såg den tjusiga utsikten från mitt hotellrum ut och följer man en pod som handlar om fotboll kan man lista ut var jag varit.
Mer om det jobbet återkommer jag till lite senare, jag skall bara jobba klart med bilderna först.


Inga kommentarer: